Paramedica Polska sp. z o. o. sp. k. z siedzibą w Warszawie, realizując obowiązki wynikające z Ustawy o sygnalistach z dnia 14 czerwca 2024r. o ochronie sygnalistów wprowadziła „Procedurę zgłoszeń wewnętrznych z określeniem trybu podejmowanych działań następczych w PARAMEDICA POLSKA sp. z o. o. sp. k.”.

Regulamin dedykowany jest w szczególności obecnym lub byłym pracownikom, współpracownikom, kandydatom, stażystom, dostawcom i kontrahentom.

Zgłoszenia należy kierować:

  1. pisemnie na dedykowany adres e-mail: sygnalista@paramedica.pl
  2. ustnie przez aplikację Microsoft Teams
  3. osobiście, poprzez zgłoszenie chęci bezpośredniego spotkania jedną z dróg wskazanych w pkt. 1.-2.

Przy składaniu zgłoszenia rekomendujemy podanie danych do kontaktu (np. adres korespondencyjny, adres e-mail czy numer telefonu). Brak jego przekazania może uniemożliwić, przekazanie potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia lub informacji zwrotnej po zakończeniu działań następczych.

Informujemy, że zgłoszenia naruszenia prawa dokonane w formie anonimowej nie będą rozpatrywane.