Serwis

Prowadzimy serwis gwarancyjny oraz pogwarancyjny, oferujemy pełną gamę akcesoriów oraz materiałów eksploatacyjnych. W wykonywanych naprawach stosujemy wyłącznie oryginalne części zamienne.

Wysokie kwalifikacje pracowników serwisu, podnoszone regularnie dzięki szkoleniom odbywanym u naszych partnerów, gwarantują usługi na najwyższym możliwym poziomie. Jesteśmy przekonani, że stała i fachowa opieka serwisowa z naszej strony zagwarantuje Państwu pełen komfort eksploatacji urządzeń, zapewni wysoki poziom bezpieczeństwa Pacjentów oraz pozwoli na zminimalizowanie kosztów utrzymania sprzętu.

Proponujemy różne formy współpracy:

  • jednorazowe interwencje na każde zgłoszenie awarii
  • bieżące konserwacje
  • cykliczne przeglądy okresowe
  • szkolenia z zakresu obsługi
  • stałe umowy serwisowe

W celu lepszej i szybszej obsługi z naszej strony, zalecamy uprzednie zgłaszanie urządzeń do naprawy lub przeglądów za pośrednictwem formularza lub e-maila.

Prosimy o właściwe zapakowanie sprzętu przed wysyłką. W przypadku napraw lub przeglądów płatnych, niezbędna do rozpoczęcia pracy jest akceptacja kosztów przez Klienta. Pamiętajmy, że im więcej czasu zajmuje decyzja i przesłanie jej do Serwisu Paramedica Polska, tym dłużej czekacie Państwo na sprzęt.

Wiemy, jak istotne jest zapewnienie bezpieczeństwa pacjenta i obsługi w trakcie akcji ratowniczych. Bazując na wieloletnim doświadczeniu w zakresie aparatury medycznej oraz sprzętu ratownictwa medycznego, oferujemy Państwu kompleksowy serwis urządzeń znajdujących się w naszej dystrybucji. Na oferowane towary Paramedica Polska udziela gwarancji na zasadach określonych w Ogólnych Warunkach Gwarancji.

Przyjmujemy zgłoszenia telefonicznie oraz pocztą elektroniczną:

Tel: 48 22 322 55 25

E-mail: serwis@paramedica.pl

Sprzęt należy wysyłać do serwisu na adres:

Paramedica Polska Sp. z o.o. Sp.k.

ul. Farbiarska 47

02-862 Warszawa